piątek, 8 sierpnia 2014

KOSMETYKI DOMOWEJ ROBOTY: TONIK OGÓRKOWY

Zawsze piszę Wam o sztuczności, o konserwantach i "pseudo naturalnych" kosmetykach, a tym razem Was zaskoczę :)
W ramach "odstresowania" postanowiłam zrobić sobie wczoraj tonik ogórkowy 
 
Przepis jest banalnie prosty, szybki, tani  i śmiało można go zrobić między odwróceniem kurczaka na patelni a doprawieniem zupy :) Wiem, bo sama tak właśnie wczoraj go robiłam :) !!! 

A więc do rzeczy:



SKŁADNIKI
1 duży ogórek
woda mineralna (ja użyłam Muszynianki)
1 łyżeczka soku z aloesu

WYKONANIE
1. Ogórka dokładnie umyć, pokroić na mniejsze części i zmiksować
2. Przez gazę odcisnąć sok z ogórka i przelać do ciemnej butelki (np.po syropie)
3. Dolać do soku z ogórka wody mineralnej, w stosunku 1:1
4. Następnie dodać do tego 1 łyżeczkę soku z aloesu
5. Wszystko dokładnie wstrząsną aby składniki się wymieszały. 
6. Tak przygotowaną miksturę przechowuj w lodówce (w moim przypadku maksymalnie 5 dni)



Osobiście polecam :)
Mam nadzieję, że nie jest to mój pierwszy wpis z tego cyklu.
Nie dołączę Wam niestety zdjęcia, ale w następnym tygodniu mam w planie zakupić aparat fotograficzny, więc będę uwieczniać na zdjęciach moje kosmetyki i dzielić się nimi z Wami tutaj ! 

2 komentarze:

Witam :)
Zapraszam wszystkich do dyskusji. Dodam, że chciałabym aby to była dyskusja na poziomie, więć nie obrażajmy się na wzajem i nie ubliżajmy sobie. NAUKA SZYBKO SIĘ ZMNIENIA I DEAKTUALIZUJE, A MY JESTEŚMY TUTAJ ABY TO SZYBKO PODAWAĆ DO INFORMACJI OGÓŁU :)
Pozdrawiam Monika